Best Friends 4ver...

Best Friends 4ver...

28 January, 2013

segalanya berubah hanya sepotong ayat...

mempunyai rakan yang rapat adalah idaman setiap makluk di dunia ini...termasuklah diri saya..hadirnya 'dia' sbgai kwn baik amat bermakna namun keindahan hnya sementara...


hanya kerana sepotong ayat yang dikeluarkan oleh kwn baik saya eh silap 'ex' ye menyebabkan saya putus kawan dgn diri dia...ayat yg dilemparkan kpda saya dihadapan rakan2 lain termsuklah pensyarah...

tp dgn kkuasaan Allah...saya dpt kwn baru..kwn yg dahulunya saya tdak bergitu rapat...namun kini merekalah mmberi semangat dan kata2 nasihat..

terima kasih buat kak Siti Hadijah, Nuraishah, Siti Mariana, Siti Naimah, Farah Hazwani, Alina Fatiha dan kwn merangkap sepupu saya, Nurul Fatin Azira...tidak lupa juga kepada Nur Shariena dan Nur Farhizan..

Dan plg istimewa adalah Nur Diyana Imberan Shah...insan yg sntiasa mmberi kata2 smangat dan dorongn...mmbuat diri saya seolah dihargai...

Trima ksih smuanya..



No comments:

Post a Comment