Best Friends 4ver...

Best Friends 4ver...

26 July, 2013

hati ini

Ya  Allah
sesungguhnya kepada -Mu aku memohon keampunan..hanya kepada-Mu aku memohon Ya Allah...sesungguhnya Engkau mengetahui setiap apa yg blaku dan apa yg akan blaku

Sesungguhnya aku dh xsanggup Ya Allah...aku dah tak tau nak buat apa lagi...
aku dah cuba buat yg tbaik...namun mesti ada ksilapan di mata mereka...
aku tau aku xsbaik mereka...aku xpandai mereka...aku xsebijak mereka...aku serba kekurangan
kekurangan dari semua aspek...

Aku dah cuba bbaik...terpulanglah...
Arini aku menukar tayar kereta yang pancit akibat terkena paku...dua2 belah hadapan..
ermmm semuanya rm410...ayah aku bayarkan rm200 dan lagi rm200 ptptn aku..
aku kena byr sbb tu kereta aku...bukan kereta sapa2..

namun disalah ertikan oleh mereka...ermmm mereka ingt aku nk mintak duit mereka..
aku cuma mintak duit myk shaja...bukan suh korang kongsi byr duit tayar kereta aku..

tapi mereka xfaham2...entahlah...

No comments:

Post a Comment