Best Friends 4ver...

Best Friends 4ver...

02 February, 2013

Bersendirian...

Semalam bersamaan 1 Februari 2013... Kak Ct, Ecah, Maria, Zira, Farah dan Alina pergi ke Hotel Quality, Shah Alam... ada program keusahawanan...

Saya?? klu ikotkan saya terlibat dengan program bersama KPM ke Kulai, Muar atau Batu Pahat pd hari ini (2 Februari)...tetapi pihak universiti memilih pelajar yang duduk di KHAR...maknanya saya xdpt la sbb saya dh jd plajar yg duk kat UKLK.

Pada mulanya diana terlibat dgn program KPM (Kementerian Pelajaran Malaysia)...tp disebabkan oleh faktor kesihatan yg kurang baik..maka diana mdpt MC dr klinik kesihatan UPSI... dan secara tidak langsung...diana tidak pergi ke program tersebut...

Dan pg td...dlm jam 11pagi...saya bersama diana pergi ke library..mencari bahan untuk tesis kami...mencari buku dan bahan untuk rujukan...akhirnya kami bjaya jumpa dan esk kami akan pergi semula ke library untuk melihat cth tesis senior2 kami...hehheheee

Penat..mmg la tp apa yg penting kami sudah berjaya satu langkah ke hadapan...dan mungkin esk akan muncul beberapa langkah lg...hehhehee...

Oh ya...dlm blog saya blom ada lg gmbr insan bernama diana...jab saya knlkan ni la kwn baik saya buat msa skunk di UPSI...hhehhehee...nama penuh NUR DIYANA BT IMBERAN SHAH....


comey x kwn saya ni....hehheheee...

No comments:

Post a Comment