Best Friends 4ver...

Best Friends 4ver...

08 February, 2013

pulang ke kampung...

semalam...bersamaan 7 Februari 2013...saya pulang ke kampung dengan dijemput oleh mak dan abah saya..hehhehe..ini disebabkan oleh tiket ketapi yg sudah abis..yg ada cuma pd ari ahad, 10 februari...mak dan abah saya risaukan keselamatan saya yg akan tinggal seorang diri di umh sewa..berkata akan menjemput saya pd 7 februari..iaitu smlm...

Alina...org ptama mningglkn kitorg....balik pd 6 Februari ptg...untonglh ibunda tsyg, Umi mjmput....bestkn...alina...org plg awl balik dan org plg lmbt kembali ke umh sewa...(jgn mara)

Fatin Azira...a.k.a sepupu saya telah pulang ke kmpung halamn pada 6 Februari 2013..malam dgn menaiki ketapi...hehehee..pada hari pmbelian tiket..nasib azira kerana tiket btol2 tngl satu shaja...hehhehee

Ecah...buah hati pengarang jantung dari johor jmput ecah dan pulang bsama2 ke sungai petani...bkn bdua je...ada rakan lain...pada 6 Februari menganjak ke 7 Februari....di tgh mlm yg sunyi...

Farah...kembali ke Muar, Johor pada 7 Februari 2013 ptg...naik bas ajew...hehehheee

Kak Ct Hadijah... akan pulang ke Langkawi pd mlm ni bersama adik dan adik ipar...

Maria a.k.a iris mariana...xkan pulang ke Perlis tetapi bercuti di Melaka dan N9...bersama keluarga yg akan tiba menjemput pd mlm ni...bestnya dpt bcuti..hehehhe..

Dan buat Naimah...i miss u...moga anda ceria sokmo...hehheheee...

P/S: Walau dimana anda smua berada..moga korang sihat, selamat dan plg penting..jgn lupa kembali ke umh sewa kita yerk...hehheheee....


No comments:

Post a Comment