Best Friends 4ver...

Best Friends 4ver...

24 February, 2013

mandi hujan...

pengalaman yang tidak dapat dilupakan..
smlm g pasar mlm ngan kak Ct, Zira, Farah, Maria dan Ecah..
Alina? biasalah kuar ngan encik abg ksygn..
g pasar mlm naik mto..pinjam mtor budak laki kelas kitaorg la..hehhehe
kak Ct bw Zira, Maria bw Ecah, Farah bw saya..nmpk je kcik..mmpu bw saya naik mtor..hhuhuuuhuu..
dlu msa kwn2 dlu..ada je alasan nk bw saya..ylh saya kn bsar...xleh handle mto la pe la...ni farah kcik comel lotel..boleh je bwa saya..mgkin tu hnya alasan kot..entahlah..

Arini
Alina, Maria dan Ecah g kl..saja jln2..
saya, kak Ct, Zira dan Farah xg..maklumlah duit xda..
dan arini..saya pecah rekod..bangun kol 2ptg...maklumlah smlm tdo pun dkat kol 3pagi..

Ptg td..kami berempat pnjam mto lagi..hehhehe
g kfc..masa g ujan rintik2 aje..
masa balik..lebat selebat2nya..lencun kitaorg..huhuhuuuu..
balik je..trus mndi...mintak2 xdmm la...
kenangan manis bsama diorg xmungkin saya lupakan
tq walaupun hnya 1sem je kita bsama..eh silap..sem akan dtg kami akan praktikal tmpt yg sama..tp saya, Kak Ct, Alina, Farah dan Zira shja..Maria dan Ecah praktikal kat Ipoh..

No comments:

Post a Comment